Vic dana!

Poslovni čovek šalje ženi poruku u Ameriku:

– Draga, juče sam pio s Rusima na poslovnom rucku, umalo nisam umro.

Sutradan:

– Draga, danas sam pio sa Srbima, da sam bar prekjuce umro…

***********************************

Fata rodila i Mujo doleti u porodilište da vidi bebu. Onako debeljuškast, neobrijan i mamuran reče babici koja je držala njegovog dečačića:
– „Vidite, liči na mene!“
Babica ga osmotri i tužno reče:
– „Šta je tu je, bitno je da je živ i zdrav!“

********************************************************************

Pita Mujo Hasu: „Ajd nabroj mi pet šumskih životinja.“ A Haso odgovori: „Vuk, zec, jelen i…i dva medveda.“ Na to će Mujo: „A ja sam mislio da nećeš znati.“

******************************************************************

Hodaju Mujo i Haso ulicom. Priđe im pljačkaš i zatraži sav novac koji imaju. Obojica brzo izvade novčanike i počnu vaditi lovu. Na to se Mujo okrene prema Hasi i pruži mu novčanicu:
– „Bolan Haso, evo ti onih 100€ koje ti dugujem.“

1 коментар (+додајте свој?)

  1. Milorad
    Jun 12, 2012 @ 09:44:19

    svidja mi se

    Одговор

Оставите одговор

