Kako se obuci sa viskom kilograma?

Imate visak kilograma koji se meri dvocifrenim brojem,nezadovoljni ste svojim izgledom,neraspolozeni ste i depresivni,dosadila vam je crna boja garderobe, pogadjaju vas zluradi komentari okoline, tesko se odricete ukusnih zalogaja,da li treba da se povucete u kucu?Odgovor je NE,ne dozvolite da vam bilo sta bude uskraceno,uzivajte u izlascima,setnjama,druzenjima,putovanjima,pronadjite pravu garderobu za sebe kao ove manekenke na slikama.Ako smo uspeli da vas ohrabrimo da vise uzivate u zivotu to je prava stvar to je ono sto zelimo da postignemo.Pogledajte ova nasmejana lica,slike govore vise od reci…

2 коментара (+додајте свој?)

  1. Bucka
    Jun 15, 2012 @ 01:34:55

    Molim vas neka mi neko odgovori na moj mejl gde mogu da pronadjem kupace kostime za bucke koje vidim na ovoj stranici? JAKO SU DOBRI !!! Precackala sam celi sajt ali nigde nisam videla ni mejl, ni broj… nikakav kontakt. Ako moze neko meni da odgovori na moj mejl: amelatandir@gmail.com

    Одговор

  2. jelicadizajn
    Jun 15, 2012 @ 10:56:42

    Poslali smo vam odgovor na mejl!Puno srece!

    Одговор

Оставите одговор

