Vic dana!

  • CIGA KOD DOKTORA

Doktor kaže Cigi:
– situacija je ozbiljna, potrebna Vam je operacija i to će vas koštati 3000 eura.
Ciga:
– Kuku doktore, ja sam siroma čovek,
Doktor:
– Dobro, razumem mogu učiniti ustupak i uraditi operaciju za 1000 eura.
Ciga:
– Ju,ju, doktore, ja imam šestoro gladni usti, jedva imam i leba da jedem.
Doktor:
– U redu, neka bude 500 eura.
Ciga:
– Gosn. doktore, za mene je i 500 evri bogatstvo, joooj, ću umrem!
Doktor:
– Smirite se, uradićemo to za 300 eura. Nego recite mi, što ste došli kod mene? Ja sam vodeći stručnjak u mojoj oblasti i poznato je da sam najskuplji?
Ciga:
– Doktore, kad je zdravlje u pitanju, ja ne žalim pare!

*********************************************************************

SVADJA

Posvađali se muž i žena, i tako prolaze autom pored nekog svinjca, pa muž upita ženu:
„Je li ženo, jel ovo neka tvoja familija“.
A žena mu odgovori:
„Jest, svekar i svekrva“.

**********************************************************************

ROBOT I LOPOVI

Napravili Amerikanci robota za hvatanje lopova.
-Jednog dana oni odvedu robota u Izreal i za 10 min uhvatio 100 lopova.
– Odvedu ga oni u Spaniju i za 20 min uhvatio 200 lopova.
– Odvedu ga oni u Srbiju i za 10 min ukrali robota!

Оставите одговор

