Vic dana!

 

PAMETNI MOMCI

        Bračni par se svađa. Ona mu prebaci:

  • Znaš, deset puta sam mogla da se udam pre tebe i svi moji momci su bili pametniji od tebe!

On odgovori:

  • To su i dokazali!

RAZMISLJANJA

Kažu muškarci:

  • Žene, ne uzbuđujte se previše ako trčimo za vama… Trčimo i za loptom i na kraju je šutnemo.

Žene odgovaraju:

  • Dragi muškarci, ne uzbuđujte se ako vam kažemo da smo zaljubljene u vas… Zaljubimo se i u cipele, pa onda nabavimo još 15 pari – onako, za svaki slučaj!

POLITICAR

Presretne čovek s pištoljem jednog gospodina:

  • Daj mi svoje pare!
  • Ali ja sam političar.
  • Dobro onda, daj mi moje pare! – brecnu se čovek s pištoljem.

Оставите одговор

