Vic dana!

DJACI

Šeta Perica sa ocem gradom, i pita otac Pericu:
• Je li ovo škola u koju ideš?
• Da, tata.
• E, vidiš i ja sam išao u istu školu pre 20 godina.
• E, sad mi je jasno zašto mi direktor kaže da takvog idiota kao što sam ja nije sreo 20 godina!

Otac:
– „Perice, posjlednji put te pitam kada ćeš da popraviš ocene?“
Perica:
– „Baš mi je drago tata da me to pitaš posljednji put.“

Pise zabrinuta majka pismo ucitelju:

„Postovani molim vas da ne kaznjavate naseg Pericu ,niposto nemojte da ga udarite,on je nezan,bolesljiv,slabasan,ni mi ga nikad ne udaramo osim u samoodbrani…“

5 коментара (+додајте свој?)

  1. drmanac
    Oct 22, 2012 @ 10:31:43

    duhovitoooo…..

    Одговор

  2. noviinternet
    Oct 22, 2012 @ 21:47:13

    Hm, ovo su tri vica, a ne jedan🙂

    Одговор

  3. jelicadizajn
    Oct 24, 2012 @ 08:30:46

    Da,bas tako!

    Одговор

Оставите одговор

