Vic dana!

NAJVEĆI RATNIK
Pita učiteljica malog Pericu:
• Ko je najveći ratnik svih vremena?
• Josip Broz Tito. – odgovori Perica.images
• Bravo, odlično, pet! – reče učiteljica.
Perica sede, izvadi iz torbe nekakvu figuricu i reče:
• Izvini, Rambo, ali karijera je karijera!

INSPEKTOR
Prilog na Dnevniku:
– „..i tako je napokon uhapšen prevarant koji se lažno predstavljao kao tržišni inspektor i koji je uzimao mito od vlasnika trgovinskih radnji. Jedan preduzetnik, koga je ojadio pomenuti lažni inspektor, nam je dao izjavu:
– „Lažnom inspektoru sam dao 50 eura, ali sam ipak zadovoljan, jer pravom inspektoru dajem i do 200 eura!“…“images

POLICAJAC I UČITELJICA
Neka žena brzo vozila i zaustavi je policajac.
– „Vaše dokumente, molim!“
– „Nemojte me kazniti, ja sam profesorka!“
– „Eh, dugo sam ovo čekao. Sad ćete fino napisati 1000 puta NIKAD VIŠE NEĆU BRZO VOZITI…“

Оставите одговор

