Vic dana!

MLEKO

Pokucao vuk  malim jarićima na vrata i kaže:
– Jarići, jarići otvorite! Ja sam vaša mama, donela sam vam mleko…
A jarići odgovoriše:
– Daj, ne  laži vuče, mama je odnela mleko u laboratoriju na analizu…

images

Zašto se Mujo oženio?попис

Sretne Mujo Hasu:g
– Priča se da si se oženio?
– Da, oženio sam se.
– A zašto?
– Pa nije mi se sviđala hrana u menzama.
– I? Sada?
– Sada mi se sviđa.

LETOVANJE

Nakon povratka sa letovanja u Australiji, čovek priča svojim prijateljima u kafiću:попис
• Fantastična zemlja!Divno smo se proveli! Imali smo na raspolaganju sve što nam treba: gomila barova sa plesačicama u okolini bungalova za mene, divna plaža za decu, butici za šoping  za ženu, ajkula za njenu majku…

1 коментар (+додајте свој?)

  1. Milorad Drmanac
    Feb 25, 2013 @ 05:30:31

    Malo smeha za dobro raspoloženje!

    Одговор

Оставите одговор

