Vic dana!

PIROĆANCI
Razgovaraju dva Piroćanca. Kad bi im’o pet auta, bi li mi dao jedan?

Vaše crtačke sposobnosti mogu doći do izražaja na staroj flaši u koju ćete sipati pravu domaću rakiju i pokloniti prijatelju

 

 Bi’, što da ne?
 A kad bi im’o tri kuće, bi li mi dao jednu?
 Ih, odma’!
 A kad bi imao dva kila rakiju, da l’ bi mi dao kilo?
 Jok, boga mi!
 Zašto?
 Zato što tol’ko i imam!

 

 

VERENICA
Doveo sin kući tri djevojke i kaže majci: ‘Mama, pogodi koja od ove tri djevojke je moja verenica?’

Majka će kao iz topa: ‘Ova skroz s desna…k

‘ ‘Ali kako si pogodila!?’ ‘

Čim je ušla, počela je da me nervira!’

BOLEST

Upadljiva sminka za mlade...

 

Leži Fata na intenzivnoj, izlazi doktor i kaže Muji:
• Žena Vam ne izgleda dobro.
Mujo:
• Znam doktore, ali dobro kuva i dobra ume da se brine o deci.

Оставите одговор

