Vic dana!

NA VENČANJUimages

Govori svekrva snahi na venčanju:
– Kćeri, nije ti baš nešto lepa ta vjenčnica.
A snaha će na to:
– Sledeći put će biti lepša!!!srca

PRIORITETI

Pričaju Crnogorac i Japanac o prioritetima u životu. Kaže Japanac:

– Meni je na prvom mestu Japan, pa posao, a tek na kraju familija.

Kaže Crnogorac:

– Kod mene je skroz obrnuto. Prvo familija, pa posao, pa tek onda Japan.

UČITI I SAMO UČITIrussia_usa_tshirt-r1d184ac4bde5464793152cec4d1739e6_wi1mw_324

-Ćale mi je uvek govorio: „Uči sine da ne radiš.“

-I šta je bilo?

-I ja sam učio.I sad ne radim.

Оставите одговор

